Friday 15 February 2013

Sweet 13

Asslamualaikum dan salam sejahtera ..

Macam pembaca berita tauu. Okeyhh . Tau takk nama saya? Kalau dah tau , tak pe lah. Tapi , nak perkenalkan diri dalam blog ni sebagai nama PUTERI. Memangla dari nama sebenar , tak de langsung kaitannya. Tapi , ni boleh dikatakan nama pena jugaklah . Oke !

Mula-mula tak ada idea nak tulis, tapi .. Oh yeah . Today is my birthday ^^  Hari ni Puteri bangun awal sebab tak iron baju lagi. So , 5:30 pagi dah bangun. Bila aku bangun , tgk ayah aku baru habis keluar dari tandas. Ayah aku nampak aku , then ayah aku tak ucap besday pun ! Hayoo.. Manyak sedih jugak la. Lepas tu bila aku kata "Abah hari ni besday adik." baru la ayah aku ingat. Oppss .. Nak hantar angah Puteri pergi Penang Central la . Kbyee . Asslamualaikum .

No comments:

Post a Comment