Thursday 24 October 2013

Antara Dua (Study Last Minute)

Uwahh .. Uwahh ..

Aduhh , nape nangis-nangis ni ? Sekarang kan musim peperiksaan akhir tahun, so mesti hampa boleh agak kan saya nak tulis apa? Okey, aku pakai dua ganti nama diri tau. Saya dan Aku . Sains aku dapat 78%. Okey la tu. Walaupun tak berapa nak okey sangat bagi aku. Mana taknya, 93-90- .. 78 ??!!

Bukan sebab apa.. Kalau dah yang tu Allah tetapkan untuk aku untuk uji aku, tak pa aku redha. Masalahnya macam mana kalau faktor penurunan aku tu disebabkan aku tak usaha betul-betul? Hah, yang tu memang rasa macam nak marah kat diri sendiri ja, kenapalah buat tindakan macam tu! Atau sebab aku ni study last-last minute ?!

Bila dah tau semua markah, sir baca la markah dari awal tahun sampai sekarang seorang demi seorang sambil buat ulasan. Bila time nama aku , sir kata ni banyak main pa.. Aduishh , is that me ? Serious, ni memang mencabar aku. Aku akan cuba untuk belajar bukan last minute lagi tahun depan!

No comments:

Post a Comment