Saturday 20 July 2013

Impianku | Penulis

Alhamdulillah dah hari ke berapa kita puasa ni ? Friends, jangan lepaskan peluang untuk beribadah sebanyak mana yang anda mampu. Pahala berlipat ganda time ni . Subhanallah . Keistimewaan yang Allah beri kepada umat Rasulullah iaitu bulan Ramadhan. Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna.

Sempena bulan Ramadhan ni , banyak aktivti yang dianjurkan oleh sekolah saya . Dan antaranya ialah Sayembara Menulis Cerpen. Bila dengar je benda ni terus saya excited ! Yalah , impian saya nak jadi seorang penulis so, pertandingan yang ada ni langkah pertama saya ke alam penulisan. Padahal karangan taklah power mana. Dan peluang keemasan untuk saya me'try'.





Mula-mula ingat kena tulis fasal Ramadhan tapi rupa-rupanya bebas ! Wah , ni lagi keemasan , keberlian , kemutiaraan ! Masalahnya sekarang ni , nak tulis fasal apa ? Blank lah pulak ..Kalau Ji Hyo dalam RM dipanggil 'Blank Ji' so aku 'Blank Pah' maybe ? Hahah . So , cuba hampa bagi cadangan atau clue sikit cerita tentang apa yang best ? Kecekalan ? Persahabatan ? Islamik ? Ketabahan ? 

Okey lah . Anyway , tolong doakan saya supaya dapat menadi yang terbaik ya .. Insha Allah :) 



Salam ,

-Maherah Al Yahya-







1 comment: