Saturday 10 August 2013

Aidilfitri : CERITA AKUU ~

Bulan Syawal mengantikan bulan Ramadhan yang sudah berlalu pergi ..

Apa cerita Raya hampa ? Aku ? Aku nak cerita Aidilfitri aku kali ini macam mana ..

Our first day of Eid theme is .. Err . I'm not sure . Maybe Turqoise and Biru Jeans . Haa , macam tu lah . Aku rasa tak perlulah nak ceritakan dekat sini secara terperinci apa yang berlaku sebab bukannya menarik kan ? Duit raya tahun ni , tambah 50 ! 100 dah la ni . Ayah aku kata sebab dapat sekolah bagus , abah aku tambah . Heheh , Masehh bah .




Ni gambar aku dengan cousin aku yang paling aku rapat , Sharifah Nur Maisarah. Ni la cousin madu dan racun aku . Banyak menggembirakan aku but sometimes hurt me too . Well , manusia biasa kan ? Masalah aku satu ajer la . Sepupu lelaki ramai , so macam mana aku nak elak salam ? Cakap pun tak pernah takkanlah tetiba ja nak cakap ? Ahh , ackward momments ...

Oh ya , ada seorang sepupu aku ni yang sebaya dengan aku . Lelaki lah . Mungkin dia nak meningkat remaja so dulu yang muka blur , sekarang dah handsome sikit kut ? Hahah XD Memandai ja aku ni . Dia ada abang yang beza setahun dengan dia . Kalau ikutkan dulu , aku rasa abang dia lebih hensem , tapi sekarang kenapa aku rasa dia lebih handsome ? Pak long aku siap kata , "Makin besar makin handsome la Naim ni." Pak Long , Maherah sokong Pak Long !! Yeahh ! 

Perlu ke cerita fasal sepupu handsome ni hah? Perlu kah ?

Raya kedua abah buat makan-makan . Mak Long aku kata kawan aku tak mai ka ? Aku budak sekolah ler sepatutnya ramai kawan yang mai rumah. Tapi sorang pun tak dak ? Kurengsss ..

Raya ketiga , kami pergi beraya lagi .. Waa , aku pakai baju baru yang aku suka .. Terenggg ~


With Angah

Okey , esok raya keempat mungkin aku nak pergi rumah kawan :)

BYE ~

-KaiAira NickName-






No comments:

Post a Comment