Friday 22 March 2013

Baju apa nak pakai ni ?

ASSALAMUALAIKUM

Hari ni hari Sabtu. Esok kenduri sepupu aku. Aku panggil di KAK JAJA. Tema kaler biru. My feveret ! Tapi, baju kurung biru aku polkadot tu dah terkoyak! Cemana ni? Bila nak beli hari , macam dah sibuk sangat. Yalah , sedara dari Johor tidur rumah aku. Aku dah angan-angan nak beli baju kurung moden. Ya lah , dalam koleksi baju kurung (macam la banyak sangat) aku tak de satu pun baju kurung moden! Aku teringin sangat nak pakai baju km.(kurung moden.) Last-2 aku dapat idea , kalau dah payah sangat nak beli , aku pakai jubah hitam yang mak aku beli kat Mekah tahun lepas. Okey la kan? Mula-2 aku macam sedih pun ada sebab hajat nak beli baju km x t'capai. Tapi , mungkin bukan jodoh aku dengan baju km. Heheh. Okey ark , kalau jubah hitam + selendang/tudung bawal + sneakers ? Hahah . Aku tak main la high heels. Tak reti eden nak pakai !

Tahun lepas punya high heels yang tak berapa nak high kan , dah tercabut . Baru dua hari raya pakai dah tercabut. Mesti orang yang buat ni buat cpt-2 sebab nak raya. Eh , mak ayah aku ajak p Kedai Peace nak beli baju ! Nak ke dak ? Jom kita ushar baju kat butik jom!

1 comment:

  1. Hahah... x dak jodoh dngan baju pon ada jgak erkkk ??

    ReplyDelete